No8،Marvdash St. 2nd Square of Sadeqie,Tehran, Iran
شنبه - پنج شنبه 9-18

نگهداری، امنیت و پشتیبانی

چه شبکه نوبنا و چه شبکه ای از قبل داشته باشید مهمترین نیاز این شبکه نگهداری و پشتیبانی این شبکه می باشد.

پس از راه اندازی، پیکربندی یا اصلاح شبکه موارد زیر از نیازهای اساسی یک شبکه در طول زمان کارکرد می باشد.

 

لیست خدمات بخش پشتیبانی و نگهداری را ببنید

سرویس عملکرد شبکه

  • بررسی صحت عملکرد سرویسهای نصب شده روی سرور
  • بررسی ارتباط کامل Nodeهای شبکه و مکانیزم های سویچینگ و مسیریابی
  • بررسی عملکرد نرم افزارهای تحت شبکه و دسترسی های محلی یا ریموت
  • بررسی سلامت و عملکرد نسخه های Backup و انتقال به آفلاین

رفع ایرادات کلاینت ها

  • رفع مشکلات کامپیوتر کاربران از نظر سخت افزاری و نرم افزاری
  • بررسی دسترسی صحیح کلاینتها به تمام سرویس های شبکه و نقاط ارتباطی مجاز
  • کنترل عملکرد شخصی کاربران روی شبکه از نظر فنی 
  • جابجایی احتمالی کلاینتها بسته به نیاز کارفرما یا شبکه

به روز رسانی

  • پایش به روز بودن نرم افزاری سرور و سیستم کلاینت ها و آپدیت یا آپگرید دستی موارد خاص
  • کنترل وضعیت آنتی ویروسها ، بروز بودن پک های امنیتی و کاربردی
  • نصب سخت افزار جدید و پیکربندی و اتصال به شبکه یا تعویض و نصب سیستم عاملها یا نرم افزارهای درخواستی جدید

سرویس امنیتی شبکه

  • تست نفوذ وضعیت فعلی شبکه با ابزارهای امنیتی و رفع حفره های امنیتی به وجود آمده احتمالی
  • بررسی Log های ترافیک ورودی و خروجی و ریزعملکردهای امنیتی سرورها و کاربران
  • بررسی و یا اصلاح وضعیت فایروال ها به نسبت تغییرات یا نیازهای روز کارفرما

پشتیبانی موردی یا دوره ای 

تمام سرویس های نگهداری و پشتیبانی بسته به نیاز شبکه و کارفرما  به دو دسته پشتیبانی و سرویس دوره ای و پشتیبانی موردی انجام خواهد پذیرفت.

در صورتی که شبکه حساسی دارید و اطلاعات دقیقی در مورد نظارت بر عملکرد شبکه یا نوع و زمان نگهداری ندارید توصیه میکنیم حتما از سرویس منظم دوره ای با چک لیست کامل متناسب با شبکه خودتان استفاده کنید

اما اگر شبکه بزرگ یا سرویسهای پیچیده ای ندارید فقط با تماس و درخواست شما در هر زمانی سرویس مورد نظر شما صورت می گیرد.